As prácticas restaurativas na escola, unha nova forma de resolver conflitos
5 maio 2015
Etiquetas: CNV, A comunicación interpersoal, Educación, En inglés, Para os pais, Textos CNV, Outros textos, Videos, Webs
A maioría dos conflitos poden ser resoltos de forma satisfactoria e beneficiosa para todas as partes, forneceron os recursos e tempo para dedicarse. Esa é a miña experiencia persoal e profesional de anos aprendendo, practicar e difundir Comunicación non violenta. É tan básico (non é fácil) como as condicións necesarias para que a resolución se produce. Para min, hai varios elementos esenciais, que poden ser resumidas da seguinte:
- Unha metodoloxía adecuada, para que todas as partes implicadas sentirse seguro e respectado nos seus dereitos.
- Profesionais con formación experiencial en mediación e de escoita profunda habilidades e “tradución” mensaxes para tornalos máis fáciles de escoitar cada persoa.
- Unha comunidade que soporta procesos restaurativos, tempo de consagrar, espazos, man de obra, formación…
- Persoas dispostas a resolver conflitos de forma que, por fin, as partes se senten oídas e que todas as partes deixan satisfeitos coa solución.
Entón, para min é unha alegría para compartir os recursos desenvolvidos por unha gran comunidade de persoas no barrio son Gotleu en Palma de Mallorca (Mallorca), porque recollen como traballaron cada un destes elementos.
Neste vídeo podes ver como foron implicados, coa revitalización da Instituto de coexistencia e éxito escolar (o Instituto para o éxito Coexistencia e Escola en castelán) o Goberno das Illas Baleares, pola Facultade de escolas de Educación Infantil, Primaria e secundaria, estudantes de todas as idades, familias, e Servizos Sociais, policía, universidade e outros grupos sociais significativas. En un mosaico de voces, Nós nos facer unha idea das experiencias de creación de que a seguridade da rede nun ambiente socialmente vulnerables, e vemos uns resultados.
Para unha visión máis sistemática, É a publicación que recolle os fundamentos. Publicado en Catalán, Castelán e inglés como parte dun proxecto europeo este asunto, o Guía para mellorar a coexistencia con Restorative Practice / convivencia guía Mejoramos coas prácticas restaurativas desenvolve os aspectos teóricos de prácticas restaurativas, datos máis precisos e ofrece exemplos concretos e suxestións de lectura para máis información.
E afondar os círculos restaurativos, unha práctica de resolución de conflitos orixinados na dimensión social Comunicación non violenta, podes ler a monografía interesante Xustiza e Restorative Practice. Círculos restaurativos ea súa aplicación en varios campos, elaborado pola Vicenç Rul·lan, un adestrador que teño o pracer de reunión, no vídeo e na Guía, e que é un membro da Asociación de Xustiza e Restorative Practice of Islands (coa páxina castelán e catalán, con diversos recursos máis). Unha boa introdución, para afondar este modelo. E tamén pode asistir a vídeos (Inglés) na web oficial do creador dos círculos restaurativos, Dominic Bart, RestorativeCircles.org.
Os que fixeron un adestramento da comunicación interpersoal que ter me visto mencionar este tema terrestres Restorative Practice. Espero que estes recursos ilustrar un pouco mellor o que me e confío que espertan a súa creatividade ea súa imaxinación oído para continuar descubrindo formas máis eficaces e máis profundos para resolver conflitos no ámbito educativo, e calquera outra área.
Javier